swc

swc

تأثیر یک تذکر

تأثیر یک تذکر

 

            در نجف من یک وقتی سیگار می‌کشیدم و در اواخر حس کردم که برایم مضر است یعنی طوری بود که سرفه زیادی می‌کردم. تنگی نفس و سرگیجه هم داشتم. چون امام در رساله‌شان فرموده‌اند که هرچه مضر باشد استعمال آن جائز نیست، می‌خواستم از ایشان سؤال کنم که آیا این سیگار جزء همان مسئله است یا نه. از حرم که بیرون آمدیم عرض کردم آقا این سیگار کشیدن ضرر دارد؟ امام نفرمودند ضرر دارد یا ندارد بلکه حکایتی را برای من فرمودند که مرحوم میرزای شیرازی پیپ می‌کشید کسی خدمت ایشان رفته ودیده بود که دور تا دور منقلشان را پیپ چیده است آن شخص به مرحوم میرزای شیرازی عرض کرده بود اینها ضرر ندارد؟ آقا فرموده بودند، احتمال ضرر می‌دهی؟ گفته بود بله، فرمود جمع کن. همان شب این کلام امام چنان در من تأثیر کرد که دیگر سیگار نکشیدم و کسالت‌هایی هم که داشتم مرتفع شد.

حجت السلام والمسلمین عبدالعلی قرهی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد